مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عناصر مهم در سئو سایت

عناصر مهم در سئو سایت

کلید واژه ها یا کلمات کلیدی


آن روزها گذشته که کلمات کلیدی تنها تکنیک های سئو مهم بودند ، اما این بدان معنا نیست که آنها هنوز مهم نیستند. تفاوت در این است که امروزه ، کلمات کلیدی باید به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته ، با دقت انتخاب شوند و در محتوای شما عاقلانه مورد استفاده قرار گیرند تا م effectiveثر واقع شوند. اما دقیقاً کلمات کلیدی چیست؟ کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که مشتریان بالقوه برای یافتن محتوای آنلاین از آنها استفاده می کنند و مارک ها می توانند از آنها برای ارتباط با مشتریان بالقوه ای که به دنبال محصولات و خدمات خود هستند استفاده کنند. هنگام تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، باید به دنبال کلمات کلیدی با نرخ جستجوی بالا و رقابت کم باشید و کلمات کلیدی دم کوتاه (مانند سگ) ، کلمات کلیدی دم بلند (مانند توله سگ تریر برای فروش) و کلمات کلیدی محلی (مانند توله سگ برای فروش در بوستون) تا متناسب با محتوای شما باشد. همچنین می توانید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی همه عناوین ، URL ها و سایر عناصر SEO در صفحه استفاده کنید (بیشتر در مورد آن در زیر).


محتوا

محتوا بخش مهمی از سئو است زیرا وسیله ای است که شما برای جذب و جذب مخاطبان از آن استفاده می کنید. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک مهد کودک هستید و می خواهید دید خود را افزایش دهید ، می توانید مجموعه ای از وبلاگ ها را در زمینه باغبانی ، انتخاب انواع گیاهی مناسب ، راهنمایی های رشد و موارد دیگر منتشر کنید. وقتی شخصی که می خواست در مورد باغبانی اطلاعات داشته باشد این اطلاعات را جستجو کرد ، وبلاگ شما بالا می رود و شما می توانید با ارائه اطلاعات ارزشمند با همان چشم انداز رابطه برقرار کنید. به عنوان مثال ، زمانی که این فرصت برای خرید گیاه فرا می رسد ، شما اولین مهد کودک هستید که به ذهن می آید. محتوای امروز باید آموزشی باشد ، اما همچنین جالب ، مرتبط ، جذاب و قابل اشتراک گذاری است. محتوا به اشکال مختلف ارائه می شود ، از جمله:

محتوای صفحه وب

فیلم های وبلاگ ها

نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام

اینفوگرافیک

پادکست ها

مقالات کتاب و کتابهای الکترونیکی

پست در شبکه های اجتماعی

لیست های محلی


سئوی خارجی سئو

خارجی شامل روش های بهینه سازی خارجی است که خارج از سایت شما اتفاق می افتد و نه در داخل آن. تکنیک اصلی مورد استفاده برای ترویج وب سایت های خارج از صفحه ، ایجاد پیوندهای پشتیبان است زیرا پیوندهای ورودی با کیفیت به سایت شما از سایت های خارجی به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما ارزشمند و با کیفیت است و باعث ایجاد اقتدار می شود. تاکتیک های زیادی برای ایجاد بک لینک وجود دارد ، و برخی از بهترین شیوه های فعلی شامل: وبلاگ نویسی برای مهمانان ، ایجاد اینفوگرافیک های زیادی است که تا حد زیادی به اشتراک گذاشته می شود و بر محتوای شما تأثیر می گذارد.


سئوی محلی

سئوی محلی با توجه به استفاده روزافزون مردم از ابزارهای جستجوی تلفن همراه اهمیت بیشتری پیدا می کند. این روزها ، 57 درصد از کل جستجوها از طریق تبلت و تلفن های هوشمند انجام می شود و نیمی از جستجوها دارای هدف محلی هستند. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک رستوران هستید ، SEO محلی اطمینان می دهد که وقتی مردم منطقه شما بهترین رستوران های شهر را جستجو می کنند ، با سایت شما روبرو شوند. در کنار استفاده از کلمات کلیدی محلی ، بهترین شیوه های SEO محلی شامل ادعای لیست فهرست ها ، ایجاد صفحات مخصوص سایت برای سایت شما و ایجاد صفحات برای کسب و کار شما در Google My Business ، Google+ و Google Maps است.


بازاریابی موتورهای

جستجو بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) به تلاشهای بازاریابی پولی اشاره دارد و شامل مواردی مانند تبلیغات شخصی ، Google AdWords ، تبلیغات رسانه های اجتماعی ، پرداخت به ازای هر کلیک ، تبلیغات خرید Google ، تبلیغات نمایش داده شده و موارد دیگر است.


سخن پایانی

همانطور که می بینید ، SEO یک کار پیچیده است که شامل بسیاری از تکنیک ها ، تاکتیک ها و بهترین شیوه ها است. علاوه بر این ، این بهترین شیوه ها همیشه با تغییر رفتار مصرف کننده و کاربر وب ، با ظهور فناوری های جدید و تغییر موتورهای جستجو در الگوریتم های خود در حال تکامل هستند. با این وجود ، SEO هنوز برای هر شغلی که می خواهد به صورت آنلاین قابل مشاهده باشد ، از اهمیت بالایی برخوردار است ، بنابراین تلاش های شما بسیار ارزشمند است. سئو می تواند به یک کسب و کار برای دستیابی به اهداف مختلفی کمک کند ، از جمله اهداف مربوط به آگاهی از نام تجاری ، ترافیک ، تبدیل ، تجربه مشتری و موارد دیگر ، به همین دلیل است که برای بازاریابان دیجیتال بسیار مهم است که بدانند سئو چیست و چگونه می تواند کمک به دستیابی به اهداف ، و بهترین شیوه های برتر چیست.


منبع: https://seolover.farsiblog.com


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده